در يك هفته گذشته و بمناسبت هفته دولت شركت توزيع برق استان15 پروژه را با هزينه‌اي بالغ بر 11 ميلياردو632 ميليون ريال در 5 شهرستان يزد مورد بهره‌برداري قرار داد.

به گزارش سرويس انرژي و صنعت ايسنا- منطقه يزد، شهرستان ابركوه با 5 پروژه افتتاحي شامل پروژه‌هاي روشنايي بلوار امام علي (ع)،روشنايي بلوار كشاورز ابركوه،روشنايي خيابان مهرآباد و نصرت آباد،جداسازي بار منطقه مريم‌آباد از فيدر 3 و جداسازي بار ناحيه صنعتي از فيدرفراغه بيشترين پروژه‌هاي افتتاحي را در هفته دولت به خود اختصاص داده است.

در اين پروژه‌ها پروژه جداسازي بار منطقه مريم آباد از فيدر 3 با هزينه‌اي بيش از 593 ميليون ريال نسبت به ساير پروژه‌هاي افتتاحي شهرستان هزينه ‌ي بيشتري را به خود اختصاص داده است.

پس از ابركوه شهرستان يزد با 4 پروژه شامل پروژ‌ه‌هاي فاز سوم بلوار استقلال،كابل كشي زميني 20 كيلوولت پست دانشگاه،كابل كشي زميني 20 كيلو ولت خيابان كاشاني واصلاح و بهينه سازي شبكه خيابان معراج بيشترين ميزان پروژ‌افتاحي را به خود اختصاص داده است.

شهرستان بافق با 3 پروژه شامل پروژه‌هاي برق‌رساني به روستاي دهنو ملااسماعيل، برقرساني به روستاي سرآستانه خدا آفرين و پتكيگان و روشنايي بلوار ريحانه و وحدت پس از ابركوه و يزد بيشترين پروژه افتتاحي را به خود اختصاص داده است.

شهرستان تفت با دو پروژه شامل فيدرهاي خروجي پست تفت و برقرساني به روستاهاي حميديه، ولاي سياه ومير و شهرستان صدوق با پروژه رينگ فيدريك دروازه قرآن و 7 غرب از ديگر شهرستان‌هايي بودند كه در هفته گذشته پروژه‌هاي شركت توزيع برق در آنان به بهره‌برداري رسيد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا